Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 15 maart 2018

Oneindige Star Wars kaart

 Deze kaart heb ik voor de kleinzoon van Marleen gemaakt, die net een operatie achter de rug heeft en nu nog een lange periode moet revalideren.
Hij is een fan van Star Wars, vandaar dit kaartje.

Blauw en geel karton
Ringen (Crealies)
Golfjes en stippels gestempeld
Plaatjes en Star Wars papier (Pinterest)

Papier en plaatjes (Porgs en R2D2) gevonden op Pinterest


Rood en geel papier
DP (Pinterest)
Label (Action)

 Tekst (Marianne Design)

Challenge

11 opmerkingen:

  1. Wat een bijzondere kaart heb je gemaakt! Daar zal de ontvanger best blij mee zijn!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf! Eigenlijk wil ik dat ook weer eens doen. Is wel goed meten he? Dat kan ik me herinneren, maar het resultaat is zo leuk! Ik denk dat de kleinzoon van Marleen daar wel blij mee is....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat van het meten klopt GerJanne. Het komt nogal precies, ook omdat je de kaart goed moet kunnen omvouwen.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke en originele kaart heb je er zo van gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Wies, helemaal in de smaak van onze Robbe.
    Ik heb vernomen dat hij er zo blij mee was.
    Lief van jou, om hem hiermee op te fleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So very amazing boys cards.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love these Star Wars cards!
    Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
    Ana Isabel DT Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje ,heel mooi gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit is gewoon een avontuur om alles op deze kaart te bekijken. Wat zal hij dat leuk vinden.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of hij dat een leuke kaart vond, draaien en keren dat hij gedaan heeft om alles goed te kunnen bekijken. Een superkaartje en voor mij ook nog eens extra leuk om zijn blije gezichtje te zien. Nogmaals bedankt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...