Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 20 december 2017

Kerstkaarten 2018 - 1 met washi tape

Zaterdag ben ik lekker aan het uitproberen geweest met o.a. mijn gewonnen kerstballen stempels.
Op Pinterest zag ik een voorbeeld van een kaart met een rand van washitape van Dit Blog
Dat leek me wel leuk om ook eens te proberen en dan met kerst washi tape die ik pas gekocht heb.
ik heb er nog wat lijnntjes bij getekend met een fineliner en een gelpen.
Twee kerstballen gestempeld. Ook een nieuw probeersel, want ik heb de stempels met stiften gekleurd en hiermee heb ik toen afdrukjes gemaakt.
Om de ballen een randje getekend met fineliner en er een touwtje en strik bij gemaakt.
Toen uit knutselfoam een bloem (Crealies) gestanst en hiermee ben ik gaan stempelen.
Op deze afdrukjes nog wat cirkels gemaakt met een gelpen.
Verder nog een digitekst opgeplakt.

Vind het zelf wel wat druk geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie van m'n experiment vinden.

Challenge:

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wies.
    En bedankt voor de mooie kerstkaart die ik van de week in de brievenbus vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Geeft een leuk effect dat tape zo. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card!!!
    Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
    Ana Isabel DT Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Wies, a lovely card using washi tape to create the border. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw. Have a wonderful Christmas and I hope to see you back again next year... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn hele mooie kleuren en technieken, maar wel een beetje druk..Vandaag heb ik je mooie kerstkaart ontvangen, met een gevouwen bloem, dankjewel.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is inderdaad wel een beetje druk....maar ziet er gezellig uit Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog creatieve sketchygirls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart. Super tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Awesome card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...