Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 9 januari 2017

Dame / lady

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart. Ik heb ze weer met plezier gelezen.
Vandaag plaats ik een kaart die ik in het weekend gemaakt heb met de sketch van Cheerful Sketches
Het papier komt uit een oud en een nieuw blokje van de Action,
Tekstdigi
Bloem; bovenste deel geknipt uit een papierblokje, het hart en het onderste deel van de bloem zijn gestanst, net als de blaadjes.
Cirkels gestanst (Crealies)
Digi van a Day for Daisies ingekleurd met Derwent potloden.
Het kleuren van haar vind ik nog steeds lastig. Maar ik zal maar denken:"oefening baart kunst".
Perlgel 
Sketch van Cheerful Sketches

Challenge:
Kreativeinkauf #46 (tot 14-01) 2 *

8 opmerkingen:


  1. Gaaf kaartje,
    mooi papier ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, Wies...leuk papier heb je gebruikt.
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje.
    Leuk dat je hiervoor gebruik hebt gemaakt van onze sketch.
    Succes met de challenge bij Cheerful Sketches en bedankt voor je deelname.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is wonderful
    Thanks for joining us at Kreativeinkauf
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer super leuk Wies. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful image,great layout and selection of D.papers---Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...