Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 31 december 2015

Kerstkaarten 2016 - 2

Op deze laatste donderdag van 2015 toch nog een kerstkaartje gemaakt.
Ik wil alle bloggers bedanken voor de inspiratie en ook mijn volgers bedanken voor het reageren op mijn creaties. Dit waardeer ik heel erg.


Voor het maken van de kaart heb ik de sketch van Sketch Saturday gebruikt.
Verder papier van de Action. De randen bewerkt met Gesso.
Plaatje uit een oude kerstkaart gesneden.
Sneeuwvlok gemaakt van een uitgestanste en uitgeponste vlok, een druppel perlgel in het midden.
Sketch van Sketch Saturday # 392
----------------
I used the sketch from  Sketch Saturday 
Design paper (Action) On the edges of the papers I added Gesso.
The images is cut out of an old Christmas card
The snowflake is made from one die an a punch
Some perlgel in the middle of the snowflake.
Sketch from Sketch Saturday # 392



Challenge:

Iedereen een prettige jaarwisseling toegewenst.

10 opmerkingen:

  1. Nog een hele mooie afsluiter van dit jaar.
    Prachtig gemaakt Wies.
    Een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016 toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die eendjes/ganzen!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige afsluiter van 2015!!
    Fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2016!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies,
    je hebt een prachtige afsluiter gemaakt en wat een leuk plaatje heb je gebruikt.
    fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2016,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart om het jaar mee af te sluiten, Wies.
    Een prettige jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige afsluiter van dit jaar Wies,heel mooi winters kaartje... ook jij bedankt voor de reactie op mijn blog...ik weet hoeveel tijd het steeds kost

    Ook voor jou een hele fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2016
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Wies!
    Ook voor jou een heel goed en creatief 2016.
    Bedankt voor alle lieve berichtjes die je steeds bij mij achterlaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely card, Wies. Those geese look like they are planning a big celebration.
    Happy New Year!
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, wat leuk, ganzen. Niet meteen een dier dat ik meteen met Kerst associeer, maar dit pas echt goed. Heel originele keuze en een geslaagd geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Wies, prachtig met die dieren erop. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. Groetjes, Ingrid DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...