Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 1 augustus 2014

Geniet

Op het blog van Karin Joan staan allerlei leuke projecten om zelf te maken. 
Eergisteren is zij een online zelfmaak feestje begonnen met als eerste een canvas project.
Gisteren kwam het tweede project online met als thema GENIET.
Karin laat je zien hoe je een handgeschreven tekst kunt maken (hiervan kun je een printable downloaden)
En ook hoe je op een eenvoudige manier stempels kunt maken van knutselfoam.
Ik had nog wat restjes knutselfoam liggen uit de tijd dat ik hier met mijn dochter mee knutselde. Dus dat leek me wel wat om met die restjes aan de slag te gaan.
Hieronder kun je het resultaat zien.

Eerst van knutselfoam 4 vierkantjes van verschillende afmetingen gesneden en ook nog een rondje geponst.
Met het rondje heel licht gestempeld op een vierkante kaart.
Daarna in verschillende kleuren met de vierkanten een stapel cadeautjes gestempeld.
Rechts van de cadeautjes een vierkantje uit de kaart gesneden. Op dit uitgesneden stukje karton nog 1 keer
 het rode vierkantje  gestempeld. Deze uitgesneden en met 3D foam in het uitgesneden deel geplakt.
Touwtjes en nepstiksel getekend met een zwarte gelpen.
Tekst van Karin uitgeprint, uitgesneden, met het rondje erop gestempeld, nepstiksel getekend en ook met 3D foam opgeplakt.

Bedankt voor het idee Karin!



9 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    Onwijs leuke kaart geworden! Leuk dat je ook meedoet met het feestje!
    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wies - superleuk gedaan en supergaaf dat je zelf de stempeltjes hebt gemaakt - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke techniek!
    Prachtig gedaan....een schitterend kaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies,
    Heb het filmpje bekeken van Karin Joan, leuk en je kaart ziet er ook geweldig uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wies,
    Wat heb je dat leuk gedaan, met dat raampje! Complimenten!! En… ik had nog niet bedacht om mijn ponsen te gebruiken voor het stempelfoam. Leuk!!! dat biedt weer nieuwe mogelijkheden!! Veel succes met Likes verzamelen. Vanavond weer een nieuw fimpje online. Je krijgt nog een nieuwsbrief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om hier weer 'oude' technieken bij elkaar te zien, irisvouwen, origami...ik heb het ook allemaal gedaan. Uiteindelijk is 3D mijn specialiteit geworden, zie mijn blog...

    Ik kom in ieder geval vaker een kijkje nemen.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card, Wies. I really like the gifts and the faux stitching.
    Hugs,
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...