Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 18 juni 2014

Zonnebloemen

Hallo allemaal. Ik heb een poosje niet gereageerd op jullie blogs omdat we 2 weken vakantie hadden.
Ik zal gauw de draad weer op proberen te pakken en op jullie blogs komen kijken.
We waren in Duitsland in de Harz. We hebben erg genoten, veel gezien en reuze geboft met het weer.
Binnenkort zal ik in een diashow wel wat foto's laten zien.

Het kaartje dat ik vandaag plaats heb ik een poosje geleden al gemaakt.
Het kaartkarton is geëmbost, een stukje juteband (Wibra) opgeplakt, een tekstdigi met een klein strikje bevestigd, de blaadjes gestanst en de bloemen en bloemenhartjes geponst met ponsen van verschillende formaten.


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt....heel erg mooi met de zonnebloemen en het stukje jute is ook erg leuk bedacht!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer helemaal toppie uit.
    Fijne dag en groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Wies - super met die geembosste achtergrond - een mooi geheel.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, wat zijn de zonnebloemen mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...