Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 30 januari 2014

Kerstkaarten 2014 week 5 - kaart 6


Papier uit een kerstblok van Art Talent
Plaatje gesneden uit een oude kerstkaart 
Tekst gemaakt in OpenOffice
Strikje en hoekstans (Marianne Design)



Gisteren was ik jarig en ben o.a. verwend met kaarten w.o. verschillende zelfgemaakte.
Van de zelfgemaakte kaarten die ik voor mijn verjaardag heb gekregen heb ik een collage gemaakt die ik jullie wil laten zien.
Ina, Marga, Anneke, Klazine,Corrie,Thea, Mary, Joke, Jannie, Jannie, Jolanda, Joke,Anjenetta, Anneke, allemaal hartelijk bedankt.

14 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Wies.
    En wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Gezellig zo'n winters tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie Kerstkaart Wies in deze kleur,
    geweldig.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat heb je mooie kaarten gekregen en je kerstkaart ziet er ook weer prachtig uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. En ik vind de Kerstkaart erg leuk geworden. Zoals je kunt zien op mijn blog hou ik ook erg van recycelen (ik heb altijd moeite met dit woord) en ben dus blij met dit voorbeeld.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart en wat een mooie kaartjes heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wies.
    Mooie kaartjes heb je gekregen - hee leuk.
    En je kerstkaartje ziet er weer super uit - toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd! Mooie collage heb je gemaakt. Je kaart ziet er mooi uit. De tekst is ook mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wat leuk dat je zoveel zelfgemaakte kaarten hebt ontvangen. super.
    je kaart ziet er ook heel mooi uit. prachtige hoekstans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, wat een mooie kaarten heb je gekregen.
    Je kerstkaart is prachtig geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wies
    Ziet er goed uit die collage.
    Je kerstkaart is ook super geworden, brengt me wel op een idee voor volgend jaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat stom.... ben je verjaardag helemaal vergeten Wies!!!
    Sorry.... maar alsnog van harte en nog heel veel goede en creatieve jaren gewenst.

    Je kerstkaart is weer prachtig.... jij gaat lekker!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd!!! Beter laat dan nooit (bloos).. Wat een leuk kaartje Wies!! En een mooie, nostaligische afbeelding! Dankjewel voor het meedoen met mijn challenge! Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...