Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 2 januari 2014

Kerstkaarten 2014 week 1 - kaart 1


Mijn eerste kaart van dit jaar is gelijk ook mijn eerste kerstkaart van dit jaar. Ook dit jaar wil ik met Yvonne's 52 weeks of Christmas meedoen en dus
 proberen om elke week in elk geval 1 kerstkaart te maken.
De voorkant van de gesloten kaart
De geopende kaart.

Nog even ter aanvulling: HIER kun je een uitleg vinden om deze triple fold card te maken.

8 opmerkingen:

  1. Vandaag van mij even een zelfde berichtje voor iedereen... Om te laten weten dat ik in ieder geval even langs ben geweest om je kaart te bewonderen! Super leuk dat je (weer) meedoet dit jaar!! Of het nou éénmalig of het hele jaar is, ik vind het echt heel leuk dat er weer zoveel enthousiasme is!! Dankjewel!!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    Super hoor om weer meteen mee te doen, ik heb me ook voor genomen om dat te doen, alleen ben ik mijn hobbykamer, helemaal aan 't opruimen, dus geen kans om een kaart te maken, jouw kaart ziet er prachtig uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een MOOI begin Wies met deze MOOIE kerstkaart. We gaan gewoon verder dit nieuwe jaar ☺☺☺.
    Ook ik wil jou en al degene die je lief zijn het ALLER BESTE toewensen voor 2014.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely little card, Wies. I am going to check out that challenge.
    Happy New Year hugs,
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Wies - heel mooi gedaan.
    We gaan dit jaar gewoon door ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wies bedankt dat je mijn volgertje geworden bent.
    Dit vind ik natuurlijk superleuk.
    Naturlijk moest ik meteen ook bij jou eens komen rondneuzen en hier valt vanalles te zien, dus ook maar gelijk van jou blog volger geworden.
    Tot weldra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke kerstkaart met die kerstbalstans.
    jij ook de best wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Wies.
    Jij de beste wensen voor 2014

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...