Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 10 februari 2013

Uil en vogel

Hennie hartelijk welkom op mijn blog. Erg leuk dat je mijn volger bent geworden.

Gisteren liet ik 2 kaarten zien met een hond en een kat, allebei gemaakt met Collectable mallen van de uil en de vogel.
Nu dan 2 kaarten met de dieren waar de mallen voor bedoeld zijn.
de  uil ( Col 1302) en de vogel (Col.1301)
Deze week hoop ik nog wat andere creaties te laten zien die gemaakt zijn met de mallen.

UIL

Papier voor de uil uit een scrapblok van de Wibra en paars karton
Hobbydots voor de buik van de uil en stipjes op het rondje.
Takje (swirl Creatable LR 0120)
Paars gegolfd rondje = stans van de Voordeel Boekwinkel
Het kaartkarton  is van de Action

VOGEL
Takje : Creatable LR 0120
Blaadjes: pons
Tekst: Creatable LR 0220
Kaartkarton van de Action

4 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,

    Deze zijn ook super leuk hoor, heb je vilt gebruikt voor de vogel..ziet er mooi uit...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Ans.Ik heb geen vilt maar gewoon papier gebruikt.

      Verwijderen
  2. mooie kaarten gemaakt met die mallen.
    ennu....blijf maar creatief ook voor iets wat er eigenlijk niet voor bedoeld zijn....dat is toch het leukste. beetje originaliteit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...