Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 11 september 2012

Kerstkaart 2012

Inmiddels ben ik ook al een poosje bezig met het maken van kerstkaarten. Ik had ook een aantal sterren gehaakt en heb daarvan een paar op een kaart verwerkt.


Gebruikte materialen: Witte vierkante kaart
Stansen van Marianne design en Cart us
Gedecoreerd (kerst)kaartkarton van de Action
Wit en groen karton.
Groene hobbydots
Ongebleekt katoen om de ster mee te haken.
Groene stempelinkt om de gehaakte ster een kleurtje te geven
Strasssteentje voor het midden van de ster
Lintje
Gelpen voor de tekst


Gebruikte materialen:
Gedecoreerd kaartkarton van de Action
Stans van Marianne design
Lintje
Rode katoen voor de gehaakte ster
Stickers (tekst en sterretjes)

De bovenste kaart wil ik laten zien bij Sassy Cheryl's Show me #90

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten zijn het geworden Wies.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, en wat een leuk haakwerkje heb je erop verwerkt.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjee...jij ben ook van alle markten thuis....(:
    wat origineel zeg!
    gehaakte sterren zijn schitterend.
    mooie kerstkaarten.
    ik zal ook even kijken naar de foto's.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, met leuke sterren. Ik heb wel bloemen en hartjes gehaakt, maar nog nooit sterren . . .leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu weet ik gelijk wat ik met die ene bol ongebleekt katoen moet doen. Bedankt voor de tip.
    grtjs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zeg!
    Prachtige kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, WOW. . .these are AMAZING! Super creative and gorgeous.
    Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...