Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 28 augustus 2012

Theepotkaart

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger Rianne welkom heten. Leuk dat je mijn blog wilt volgen. Reacties op mijn kaarten zijn  natuurlijk  ook van harte welkom.

Een poosje geleden heb ik een theepotkaart gemaakt  naar het patroon van EKEF workshop #40
Ik vind het een erg leuk patroon en heb er dus weer een kaart mee gemaakt.

Kaartkarton is van een papierblok van de Action.
Digi van Bearywishes,ingekleurd met Derwent potloden.
Achter de digi een stans waarop ik op de rand de tekst heb geschreven met een gelpen.
Verder  heb ik nog wat kleine bloemetjes uitgeponst en opgeplakt.

Met deze kaart wil ik meedoen met Challenge #26 van de Creatieve Zebra: Alles mag

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie theepotkaart, dat heb je heel leuk gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een erg leuk patroon. Prachtig kaartje.

    Leuk dat je meedoet met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan!
    ziet er leker uit hoor, thee met een cakeje :)

    Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer erg leuk gemaakt, Wies!
    ik vind die theezakje zo leuke detail.
    het plaatje wat je hebt gebruikt past er goed bij.
    koffie en thee horen nou eenmaal iets lekkers bij!! of niet dan. ((;
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg schattig dit theepotje!
    Wat een mooie kleurtjes heb je hier op het plaatje gebruikt.
    Dank voor je reaktie op mijn blog, fijn dat iedereen zo mee leeft.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...