Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 18 november 2011

Kaart met paars en zilverkleurige accenten

Bedankt voor de reacties op mijn blog en ik zie dat ik  een nieuwe volger  heb. Heel leuk.  Welkom.

Ik kwam een boekje met borduurpatronen van Betty de Groote. Op Each Card is Unique is de uitdaging van november: Maak een kaart waarbij de kleuren paars en/of rood overheersen met zilverkleurige accenten.
Aan de hand hiervan heb ik de kaart in het paars geborduurd met een paarse bloem erbij en zilverkleurige rondjes als accenten.
De kaart zelf wat gekleurd met paars pastelkrijt.

5 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ontzettend mooi, heel mooi dat paars en zilver, echt super!

    Fijn weekend, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze kaart is wel heel mooi!!
    de vorm van het borduursel, de kleur, het bloemetje...past goed!!
    prachtig!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Mooi het bloemetje bij het borduren en de kaart minder strak gemaakt door met het pastel over de achtergrond te gaan, mooi! Super dat je met de challenge mee hebt gedaan!
    groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, ook de kleuren.
    Waar kan ik dit patroon vinden
    Vriendelijke groet jannyjannynijm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janny, Ik heb je geprobeerd te mailen maar krijg steeds een foutmelding. Klopt je
    e-mailadres wel? Misschien een punt vergeten of zo? Ik hoop dat je dit leest.
    Groet, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...